Odkryto legendarną ruinę!
Kompleks Heraklijski w Alizei
Koszt odbudowy: 200 drachm, 1 marmur, 2 wozy specjalnego drzewa
Czas odbudowy: 1 pełna tura
Skutek odbudowy:
Natknęliśmy się na mitycznego potwora!
Matecznik Kaledoński
Żyzne akarnańskie równiny są idealnym miejscem na uprawę roli. Rzadko kiedy nasza kraina ulega podtopieniom, a susze nie są nam straszne gdyż litościwe bóstwa raczą omijać naszą nizinę kataklizmami niszczącymi uprawę. Każdy gospodarz jednak wychodząc w pole albo do swej winnicy, czuje dziwny, nieuzasadniony logicznie niepokój. W szczególności czują go myśliwi, którzy zapuszczają się do pobliskich puszczy w zamiarze złowienia jakiegoś zwierza. Jeden z nich, zgubił się ostatnio podczas łowów i ponoć usłyszał tak głośne sarknięcie, że do dziś nie słyszy na jedno ucho. W puszczy chyba śpi jakieś licho, którego może lepiej na razie nie budzić.
Prowincja: Akarnania
Kompleks Heraklijski w Alizei
Ruiny nad Zatoką Ambrakijską wskazują, że stał tutaj niegdyś dosyć spory kompleks portowy. Dokładnych szczegółów nie znamy, oprócz tego, że przeszukując ruiny natknęliśmy się na wiele pomników i posążków Heraklesa lub starych miedziorytów przedstawiających jego sławne prace jakie wykonywał dla króla Eurysteusza z Myken. Najpewniej zespół portowy miał także cechy sakralne, poświęcone legendarnemu herosowi. Odbudujmy port, by jak najbardziej przypominał ten stojący tutaj niegdyś.
Prowincja: AkarnaniaKoszt odbudowy: 200 drachm, 1 marmur, 2 wozy specjalnego drzewa
Czas odbudowy: 1 pełna tura
Skutek odbudowy:
- otrzymujemy 15 PH jednorazowo
- Struktura jest kompleksem budynków nadbrzeżnych. Po wybudowaniu pozwalają one na cumowanie 10 okrętów, przynoszą dochód w postaci 30 drachm oraz pozwalają na budowę 3 okrętów w ciągu jednej tury.
- Dodatkowo w strukturze znajduje się kaplica generująca 2 PB.
- Koszt najmu Heraklesa jest 20% mniejszy.
- Odbudowa nie uniemożliwia budowy standardowego portu w prowincji.
Natknęliśmy się na mitycznego potwora!
Matecznik Kaledoński
Żyzne akarnańskie równiny są idealnym miejscem na uprawę roli. Rzadko kiedy nasza kraina ulega podtopieniom, a susze nie są nam straszne gdyż litościwe bóstwa raczą omijać naszą nizinę kataklizmami niszczącymi uprawę. Każdy gospodarz jednak wychodząc w pole albo do swej winnicy, czuje dziwny, nieuzasadniony logicznie niepokój. W szczególności czują go myśliwi, którzy zapuszczają się do pobliskich puszczy w zamiarze złowienia jakiegoś zwierza. Jeden z nich, zgubił się ostatnio podczas łowów i ponoć usłyszał tak głośne sarknięcie, że do dziś nie słyszy na jedno ucho. W puszczy chyba śpi jakieś licho, którego może lepiej na razie nie budzić.
Prowincja: Akarnania
- Rolnictwo w prowincji jest odporne na nieurodzaje, susze i podtopienia naturalne.
- W prowincji znajduje się Dzik Kaledoński, który zbudzi się ze snu w 2 turze mogąc niszczyć uprawy, odstraszać kupców i dewastować prowincje. Można go zabić na 3 sposoby:
-wynajmując Atalantę
-wysyłając własnego bohatera
-organizując wielkie polowanie. Umożliwia to współdziałanie w pokonaniu bestii dowolnej liczby bohaterów, dzięki czemu sumują się statystyki bohaterów biorących udział w polowaniu, przez co pokonanie bestii jest znacznie łatwiejsze. Jeżeli jednak pokonanie bestii w ten sposób zakończy się fiaskiem, Dzik może rozsierdzić się jeszcze bardziej. Nie mamy też pewności jak zachowają się inni bohaterowie biorący udział w polowaniu.
Po pokonaniu Dzika prowincja zyskuje 2 dodatkowe żyzne sloty.