Odkryto legendarną ruinę!
Mennica w Larisie
Koszt odbudowy: 200 drachm
Czas odbudowy: 1 pełna tura
Skutek odbudowy:
Natknęliśmy się na mityczne miejsce!
Dolina Tempe
Prowincja: Magnezja
Mimo, że prowincja ma charakter wzgórzysty, nie stricte górski, posiada kilka większych szczytów i pasemek, przez które ciężko jest przejść, nie znając dokładnie drogi. Jednym z takich przesmyków est głęboki i stromy wąwóz z przebiegającym w środku jego żłobu Piniosem. Pomijając fakt, że jest cudem natury, stanowi istotny punkt strategiczny, gdyż jest jedynym wąwozem możliwym do przejścia pieszo lub konno idąc od strony wybrzeża. Wróg, który desantuje się na plażach Magnezji, będzie musiał przejść tędy jeżeli zechce pójść wgłąb lądu. Wąwóz jest także areną walk bogów, gdyż niegdyś doszło tutaj do pojedynku między Zeusem a Posejdonem. Ludność do dziś przychodzi tu składać modły do obu potężnych braci...
Mennica w Larisie
Ruiny znanej w całym świecie mennicy królów macedońskich, tylko czekają aż nasi architekci i budowniczowie wezmą się do roboty i odbudują ją. Wraz z postępem prac, powinniśmy odnaleźć wiele narzędzi, którymi posługiwali się nasi przodkowie oraz instrukcji wyrytych na glinianych tablicach lub zapisanych we zwojach. Dzięki temu, mennica będzie bardziej wydajna i będzie marnowała mniej surowca niż inne.
Prowincja: LarisaKoszt odbudowy: 200 drachm
Czas odbudowy: 1 pełna tura
Skutek odbudowy:
- otrzymujemy 20 PH jednorazowo
- struktura działa jak mennica, z tym że pozwala na bicie drachm również ze złota. Dodatkowo z przetworzonych bloków uzyskujemy 100 nie 50 drachm. Może przerobić maksymalnie 1 blok surowca w ciągu tury. Do działalności wymaga jednak technologii "Srebrna drachma"
Natknęliśmy się na mityczne miejsce!
Dolina Tempe
Prowincja: Magnezja
Mimo, że prowincja ma charakter wzgórzysty, nie stricte górski, posiada kilka większych szczytów i pasemek, przez które ciężko jest przejść, nie znając dokładnie drogi. Jednym z takich przesmyków est głęboki i stromy wąwóz z przebiegającym w środku jego żłobu Piniosem. Pomijając fakt, że jest cudem natury, stanowi istotny punkt strategiczny, gdyż jest jedynym wąwozem możliwym do przejścia pieszo lub konno idąc od strony wybrzeża. Wróg, który desantuje się na plażach Magnezji, będzie musiał przejść tędy jeżeli zechce pójść wgłąb lądu. Wąwóz jest także areną walk bogów, gdyż niegdyś doszło tutaj do pojedynku między Zeusem a Posejdonem. Ludność do dziś przychodzi tu składać modły do obu potężnych braci...
- Stanowi łatwiejszy w obronie punkt przeciwko wojsku desantującemu się w Magnezji, chcącemu przejść do prowincji Larissa lub Podnóże Olimpu.
- Ingerencje Posejdona i Zeusa są 25% tańsze dla władającego prowincją lub posiadającego tu kolonię.