Historia powstania: Byli oni ludem koczowniczym. Przybyli oni na te tereny z Azji Środkowej. Podbili oni znajdujące się tu ludy i połączyli oni tutejsze ludy pod jednym władcą. Od tego czasu przestali oni być plemieniem koczowniczym i osiedlili się na tych terenach. W głównej mierze dużą siłę ma tu handel żywym towarem. Krowy, owce kozy itp. Po epidemii czarnej śmierci udało im się jakoś utrzymać władzę nad tymi terenami. Po epidemii kiedy choroba zdziesiątkowała inne plemiona które żyły tu wcześniej udało im się wzmocnić swoją władzę. Nadali oni upadłym klanom oraz większym rodzinom ziemie i prawa jako że nadal mieli nie małą władzę. Zostało również ustanowionych kilka praw ze względu na stres na scenie politycznej kraju.
Ustrój: Krajem rządzi dożywotnio król. Po jego śmierci wszystkie klany/rodziny biorą udział w turnieju. Głowa klanu który wygrał zostaje nowym władcą. Można również zmienić króla prawem "Rossz Kiraly". Prawo to musi ogłosić minimum 60% klanów. Wtedy aktualny król zostanie wycofany z tronu. Wtedy wszystkie klany mają się zebrać. Nowy król zostanie wybrany w formie głosowania. Każdy klan ma prawo wybrać swojego kandydata lecz nie mogą również na niego głosować
Religia: Tengrytyzm- Posiada ona elementy szamanizmu, animizmu, toteizmu, politeizmu i kultury przodków. W tej religii istnieją odłamy monoteistyczne jak np. kult Wielkiego Nieba. Przewodzącym wierzących jest Wielki Kapłan. Nie posiadają konkretnego bóstwa. Wierzą że na świat fizyczny mają wpływ "duchy". Tu chodzi o duchy wszystkiego. Ludzie, rośliny, zwierzęta itd.
Ustrój: Krajem rządzi dożywotnio król. Po jego śmierci wszystkie klany/rodziny biorą udział w turnieju. Głowa klanu który wygrał zostaje nowym władcą. Można również zmienić króla prawem "Rossz Kiraly". Prawo to musi ogłosić minimum 60% klanów. Wtedy aktualny król zostanie wycofany z tronu. Wtedy wszystkie klany mają się zebrać. Nowy król zostanie wybrany w formie głosowania. Każdy klan ma prawo wybrać swojego kandydata lecz nie mogą również na niego głosować
Religia: Tengrytyzm- Posiada ona elementy szamanizmu, animizmu, toteizmu, politeizmu i kultury przodków. W tej religii istnieją odłamy monoteistyczne jak np. kult Wielkiego Nieba. Przewodzącym wierzących jest Wielki Kapłan. Nie posiadają konkretnego bóstwa. Wierzą że na świat fizyczny mają wpływ "duchy". Tu chodzi o duchy wszystkiego. Ludzie, rośliny, zwierzęta itd.
Ostatnio zmieniony przez PanCreeper dnia Czw Sty 07, 2021 11:00 am, w całości zmieniany 4 razy